مانلی

مانلی یعنی .. بمان برایم !

مانلی

مانلی یعنی .. بمان برایم !

مانلی

مانلی در زبان گیلکی یعنی پری دریایی !

و در گویش مازندرانی یعنی "بمان برایم" !

مفهمو زیبایی داشت ..!

انگار می خواد آدمارو مجبور کنه که عاشق بشن و پای عشقشون بمونن !

هر چند من عاشق شدم !

ولی خوب میشد اگه همه این حس نابو تجربه می کردن !

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

و همچنان کتاب

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۳ ب.ظ

سلام

کتاب محدودبت صفر نمی زاره بخوابم 

ظرفایی هست که باید بشورم

درس هایی هست که باید بخونم

تمریناتی هست که باید انجام بدم

ولی همین الان یه چیزی فهمیدم

زمان آنی !

اولویت بندی 

از سخت ترین به آسون ترین

بگذریم 

یه پیشنهاد خوب دارم برای شعر 

اگر قرار باشه بشه ، خب میشه ..

ولی خب به هر حال من کارمو شروع می کنم .

عاره باید کارمو شروع کنم ..

عاره باید وقت بزارم

ولی قبلش باید از این گرما خلاص بشم .

همین !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۰
mandana roohi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">