مانلی

مانلی یعنی .. بمان برایم !

مانلی

مانلی یعنی .. بمان برایم !

مانلی

مانلی در زبان گیلکی یعنی پری دریایی !

و در گویش مازندرانی یعنی "بمان برایم" !

مفهمو زیبایی داشت ..!

انگار می خواد آدمارو مجبور کنه که عاشق بشن و پای عشقشون بمونن !

هر چند من عاشق شدم !

ولی خوب میشد اگه همه این حس نابو تجربه می کردن !

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

سلام و روز به خیر

با توجه به همه ی کتابای خوبی که دارم 

اخیرا چند تا کتاب خیلی خوب هم خریدم

 

و یکی امانت گرفتم البته .

کتابی که امانت گرفتم محدودیت صفره 

کتابایی که خریدم کتابای "10 راز موفقیت و آرامش درون"

"خود آموز مکالمه فرانسه" و "21 رمز موفقیت میلیونر های خود ساخته"

هستن که از بیت این سه تا سومی رو شروع کردم فعلا .

البته قصد دارم بقیه رو هم بخونم . 

مثلا همین کتاب زبان فرانسه که سی دی هم داره و لب تاب دوستمو قرض گرفتم

بشینم گوش بدم ببینم چطوره .

واقعا اگه کتاب خوبی باشه سعی می کنم خیلی روش وقت بزارم .

چون دلم می خواد ر چه سریع تر به زبان فرانسه مسلط بشم .

زبان انگلیسیم تا حدودی خوبه و می تونم مکالمه کنم .

هر چند هر چند وقت یه بار باید رفرش شم 

چون بدون تمرین هی از یادت میره .

ولی یه مرور می تونه کمکم کنه تا دوباره به دوره ی اوج خودم برگردم ! :))

اذزوطز اگه بتونم هیچ جا نمی رم و فقط کتاب و درس می خونم .

البتخ هدف از درس خوندنم اینه که بتونم بعدش کتابمو بخونم !

انگیزه ی جالبیه واقعا !

آهان در ضمن دو تا فعالیت فردی گروهی هم انتخاب کردم

منظورم فعالیتی که یک گروه ادارش می کنه ولی تو تقسیم وظایف تو یه کار فردی

داری که خودت انجامش میدی و تحویل میدی .

یکیش اینه کخ یا داستان رو باید ویرایش کنم و برای معرفیش صدامو ضبط کنم .

بعدیشم اینه که یکی از سحنرانی های استاد رائفی پور رو خلاصه و تک جمله ای انتقال بدم به 

برگه های کوچولو که شبیه رزقن !

سخرانی شون درباره ی ارتباط حضرت مهدی (عج) با امام حسین (ع) هست

 که تو این ایام واقعا به درد می خوره .

فعلا همه ی اینا کاراری مفید و اثر بخشیه که می خوام انجام بدم .

هر چند برنامه های دیگه هم دارم ولی در کل اینا بهترین شون هستن که

به انجامشون خیلی نزدیکن
بقیه ی کارا که به انجاموشن نزدیک شدن هم تو وبلاگو می نویسم .

.

.

.

راستی می دونستین ؟

 مانلی یعنی ..

برایم بمان 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۹
mandana roohi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">